"Karta Seniora Województwa Łódzkiego" to program działań na rzecz wsparcia osób starszych w województwie łódzkim, który ma na celu:
- promowanie aktywności społecznej i poprawę jakości życia seniorów,
- wzmocnienie kondycji finansowej seniorów,
- zachęcanie osób 60+ do korzystania z dóbr kultury, edukacji, sportu i innych na terenie województw łódzkiego,
- umożliwienie seniorom rozwoju swoich pasji i zainteresowań oraz promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu.
Karta Seniora Województwa Łódzkiego to zbiór ulg i uprawnień oferowanych mieszkańcom województwa łódzkiego, którzy ukończyli 60 rok życia.
Kto może otrzymać Kartę Seniora Województwa Łódzkiego?
Każda osoba, która ukończyła 60 rok życia i zamieszkuje na terenie województwa łódzkiego.
Jakie są korzyści z posiadania Karty Seniora Województwa Łódzkiego?
- Karta upoważnia do korzystania z ulg i uprawnień oferowanych przez partnerów programu, których wykaz znajduje się w załączeniu,
- Karta wydawana jest bezpłatnie,
- Karta jest bezterminowa.
Jakie są warunki otrzymania Karty Seniora Województwa Łódzkiego?
- złożenie wniosku
Gdzie złożyć wniosek w celu uzyskania Karty Seniora Województwa Łódzkiego?
- Wniosek należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź, tel.: 42 203 48 78 godziny pracy urzędu: 8.00 - 16.00,
- Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych,
- Kartę można odebrać osobiście lub otrzymać za pośrednictwem poczty pod adresem wskazanym we wniosku,
- Odbioru Karty może dokonać wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia za okazaniem dowodu tożsamości,
- Wniosek o wydanie Karty można pobrać ze strony ( zakładka seniorzy/Karta Seniora Województwa Łódzkiego/Wnioski i inne dokumenty) lub pobrać osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi,
- Wniosek o wydanie Karty Seniora Województwa Łódzkiego, Regulamin wydania Karty oraz aktualny katalog ulg znajdują się poniżej w załączeniu.