Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

Informacja dotycząca programu Dobry Start

Utworzono dnia 13.07.2021

Od lipca bieżącego roku za obsługę programu Dobry Start odpowiada Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski można składać do 30 listopada wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy PUE ZUS, portalu Emp@tia oraz bankowości elektronicznej.

Świadczenie w wysokości 300,00 zł trafi na wskazany numer rachunku bankowego do końca września (w przypadku wniosków złożonych do 31 sierpnia), lub w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania wniosku (jeśli wpłyną po 31 sierpnia).

Między 1 lipca a 30 listopada złóż wniosek o świadczenie z programu Dobry Start:
1. przez bankowość elektroniczną;
2. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl;
3. na portalu emp@tia.

Wszystkie informacje o swoim wniosku i świadczeniu znajdziesz na portalu PUE ZUS. Jeśli nie masz profilu na PUE ZUS, załóż do samodzielnie przez internet lub za pomocą pracownika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
1. w placówce Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
2. podczas e-wizyty w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych;
3. w czasie dyżuru Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w innej instytucji.

Pomogą Ci pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
1. zadzwoń na infolinię: 22 290 22 02 (czynna poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-15:00);
2. umów się na e-wizytę w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych przez internet: www.zus.pl/e-wizyta;
3. przyjdź do placówki możesz umówić się na wizytę na PUE bądź przez telefon - więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski o świadczenie z programu Dobry Start rozpatruje Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Zegar

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 7

W poprzednim tygodniu: 35

W tym miesiącu: 62

W poprzednim miesiącu: 54

Wszystkich: 1895