Od lipca bieżącego roku za obsługę programu Dobry Start odpowiada Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski można składać do 30 listopada wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy PUE ZUS, portalu Emp@tia oraz bankowości elektronicznej.
Świadczenie w wysokości 300,00 zł trafi na wskazany numer rachunku bankowego do końca września (w przypadku wniosków złożonych do 31 sierpnia), lub w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania wniosku (jeśli wpłyną po 31 sierpnia).
Między 1 lipca a 30 listopada złóż wniosek o świadczenie z programu Dobry Start:
1. przez bankowość elektroniczną;
2. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl;
3. na portalu emp@tia.
Wszystkie informacje o swoim wniosku i świadczeniu znajdziesz na portalu PUE ZUS. Jeśli nie masz profilu na PUE ZUS, załóż do samodzielnie przez internet lub za pomocą pracownika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
1. w placówce Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
2. podczas e-wizyty w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych;
3. w czasie dyżuru Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w innej instytucji.
Pomogą Ci pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
1. zadzwoń na infolinię: 22 290 22 02 (czynna poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-15:00);
2. umów się na e-wizytę w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych przez internet: www.zus.pl/e-wizyta;
3. przyjdź do placówki możesz umówić się na wizytę na PUE bądź przez telefon - więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski o świadczenie z programu Dobry Start rozpatruje Zakład Ubezpieczeń Społecznych.